PIAGAM PELANGGAN MAJLIS SUKAN NEGERI SELANGOR
|
|
1. |
Memastikan semua bil, tuntutan dan bayaran dibayar dalam tempoh yang ditetapkan dan tarikh ianya diterima dengan lengkap dan sempurna berdasarkan AP 103 (a) dalam tempoh 14 hari. |
2. |
Menjadikan Majlis sebagai sumber rujukan kepada pemegang taruh dari aspek sukan berprestasi tinggi. |
3. |
Memproses dan memberi maklumbalas permohonan bantuan peruntukan kewangan yang lengkap bagi penganjuran kejohanan / program pembangunan / penyertaan kejohanan / bantuan atlet yang telah diluluskan dalam tempoh 14 hari bekerja. |
4. |
Menyediakan khidmat nasihat saintifik, perundingan dan perkhidmatan berkaitan dalam sains sukan dan perubatan sukan kepada pemegang taruh. |
5. |
Memberi maklumbalas berhubung permohonan penggunaan kemudahan fasiliti sukan yang berada dibawah pengurusan MSNS dalam tempoh lima (5) hari bekerja. |
6. |
Memproses permohonan program PeBS yang lengkap bagi kelulusan dalam tempoh 14 hari bekerja. |
7. |
Mengurus maklumbalas berkaitan aduan dan cadangan yang diperolehi menerusi laman web, emel dan sistem SISPAA dalam tempoh 14 hari bekerja. |
*Dikemaskini 24 November 2023 |