Print

  

PIAGAM PELANGGAN MAJLIS SUKAN NEGERI SELANGOR

 

1.

Memastikan semua bil, tuntutan dan bayaran dibayar dalam tempoh yang ditetapkan dan tarikh ianya diterima dengan lengkap dan sempurna berdasarkan AP 103 (a) dalam tempoh 14 hari.

   

2.

Menjadikan Majlis sebagai sumber rujukan kepada pemegang taruh dari aspek sukan berprestasi tinggi.

   

3.

Memproses dan memberi maklumbalas permohonan bantuan peruntukan kewangan yang lengkap bagi penganjuran kejohanan / program pembangunan / penyertaan kejohanan / bantuan atlet yang telah diluluskan dalam tempoh 14 hari bekerja.

   

4.

Menyediakan khidmat nasihat saintifik, perundingan dan perkhidmatan berkaitan dalam sains sukan dan perubatan sukan kepada pemegang taruh.

   

5.

Memberi maklumbalas berhubung permohonan penggunaan kemudahan fasiliti sukan yang berada dibawah pengurusan MSNS dalam tempoh lima (5) hari bekerja.

   

6.

Memproses permohonan program PeBS yang lengkap bagi kelulusan dalam tempoh 14 hari bekerja.

   

7.

Mengurus maklumbalas berkaitan aduan dan cadangan yang diperolehi menerusi laman web, emel dan sistem SISPAA dalam tempoh 14 hari bekerja.

   
 
*Dikemaskini 24 November 2023